ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI  FELTÉTELEK 

Hatályos: 2025.07.08. napjától a visszavonás napjáig.

A jelen ÁSZF tartalmazza a www.vivalaaviva.hu weboldal használatának feltételeit az alábbiak szerint: 

I. A weboldal címe: 

Cím: www.vivalaaviva.hu (továbbiakban: Weboldal) 

URL: https://www.vivalaaviva.hu/

II. A szolgáltató (továbbiakban: Szolgáltató) adatai:

Név: Voith Rita egyéni vállalkozó
Székhely: 2009 Pilisszentlászló, Tölgyfa utca 9.
Levelezési cím: 2009 Pilisszentlászló, Tölgyfa utca 9.
Adószám: 48191674133
Statisztikai számjele: 48191674855123113
Cégjegyzékszáma: -
Nyilvántartási száma: 58475971
Bankszámlaszám: 1091 8001 0000 0006 9824 0007 (UniCredit Bank Hungary Zrt.)
E-mail: hello@vivalaaviva.hu

A weboldal ügyfélszolgálatának adatai: 

E-mail: hello@vivalaaviva.hu
Levelezési cím: 2009 Pilisszentlászló, Tölgyfa utca 9.
Ügyfélszolgálat nyitvatartása: hétköznapon 08:30 - 17:30  

III. Az általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) elfogadása:

1. A Szolgáltatás igénybevétele során a felhasználó, ha a Weboldal szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor jogosult megismerni a jelen ÁSZF feltételeit. A Szolgáltatás igénybevétele esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Weboldal felhasználója, azaz - megrendelés esetén - a Megrendelő között. A Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges tanfolyami kérdőív kitöltésével, az ott szereplő jelölőnégyzet bepipálásával Megrendelő a közte és Szolgáltató között fennáll jogviszonyra irányadónak ismeri el a jelen ÁSZF rendelkezéseit, továbbá Megrendelő elfogadja az ÁSZF-et.


2.  Felhasználó elfogadja, hogy a Weboldal elsősorban magyar nyelvű. A Szolgáltatás igénybevétele magyar nyelven történik, azonban felhasználó jelen ÁSZF elfogadásával elismeri, hogy a megrendelésre vonatkozó, esetlegesen felmerülő angol nyelvű kifejezések jelentésével tisztában van, illetőleg jelen ÁSZF azokra vonatkozóan megfelelő tájékoztatást nyújtott.
4. Megrendelő az a felhasználó, aki a jelen ÁSZF-ben meghatározott lépések szerint megrendeli, kifizeti, átveszi és használja a Szolgáltatást, illetve adott esetben szavatossági vagy jótállási jogával él. Ahhoz, hogy bárki jelen ÁSZF szerinti megrendelővé váljon, elegendő, ha a fenti műveletek közül legalább egy megvalósul; nem szükséges hozzá mindegyik művelet (megrendelés, kifizetés, átvétel, használat, szavatossági, jótállási joggal való élés) együttes fennállása.
5. Jelen jogviszony vonatkozásában az ajánlati kötöttség 30 naptári nap, mely az ajánlat hatályossá válásával (keltezésével) veszi kezdetét. Megszűnik az ajánlati kötöttség, ha a Megrendelő ajánlatát a másik fél elfogadó jognyilatkozatának elküldését megelőzően a másik félhez intézett jognyilatkozatával visszavonja.

IV. A megrendelés lépései:

1. A tanfolyamra való jelentkezés: A tanfolyamra való jelentkezés a Weboldalon keresztül történik a foglalási naptárral; Megrendelő választja ki a megfelelő időpontot, mely a rendszer által küld egy foglalást, amit Szolgáltató megerősít (lásd: 3. A jelentkezés megerősítése). Szolgáltató nem vállal felelősséget a Megrendelő által helytelenül megadott adatokért (pl. ha a foglaláskor elírja az e-mail címét és emiatt nem értesül a továbbiakról). Megrendelő tudomásul veszi, hogy az általa megadott adatokat a jelentkezést megelőzően köteles ellenőrizni. 

2. Emlékeztető: három nappal a tanfolyam megkezdése előtt megküldésre kerül egy időzített, automatikus emlékeztető a legfontosabb tudnivalókról. 

3. A jelentkezés megerősítésre: a jelentkezést követően Szolgáltató – foglalási rendszere útján – küld egy megerősítő e-mailt a Megrendelő által megadott e-mail címre, egyben megkéri, hogy töltse ki a tanfolyami kérdőívet (melyben megadja többek közt a számlázási adatokat), illetve utalja el a részvételi díj 50%-át, mint első részletet. A jelentkezés véglegesítésének feltétele, hogy a jelen pontban rögzített intézkedések (tanfolyami kérdőív kitöltése és megküldése, az ÁSZF-et és a Jogi Nyilatkozatot elfogadó, illetve az adatkezelési hozzájárulást megadó jelölőnégyzetek bepipálásával, valamint első részlet jóváírása Szolgáltató bankszámláján) Megrendelő részéről megvalósuljanak. 

4. Tanfolyami kérdőív kitöltése: Megrendelő a Szolgáltatótól kapott tanfolyami kérdőívet kitölti az alábbi szempontok szerint: 
a) Név (a Megrendelő kereszt- és vezetékneve, melynek megadására a megrendelés teljesítése érdekében van szükség),
b) Telefonszám (a Megrendelő hívószáma, melyre azért van szükség, hogy Szolgáltató felvehesse a kapcsolatot Megrendelővel a szerződés teljesítése során),
c) E-mail cím (a Megrendelő e-mail címe, melyre azért van szükség, hogy Szolgáltató felvehesse a kapcsolatot Megrendelővel a szerződés teljesítése során)
d) Számlázási adatok: Név (Kereszt- és vezetéknév) és Lakcím (irányítószám, város, utca, házszám, melyekre azért van szükség, hogy Szolgáltató számlát állíthasson ki), ennek hiányában tartózkodási helye, feltéve, ha a Megrendelő természetes személy. Szolgáltató jogi személyeknek nem tud számlát kiállítani, mivel Szolgáltatását kizárólag magánszemélyek (természetes személyek) vehetik igénybe. 

5. Jelen ÁSZF szabályainak elfogadása: A tanfolyami kérdőív kitöltése során Megrendelő kipipálja az „Az ÁSZF-ben foglaltakat megismertem és elfogadom” nyilatkozatnál elhelyezett jelölő négyzetet, mellyel elismeri, hogy tudomásul vette és magára kötelezőként fogadja el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. E nélkül Szolgáltatónak nem áll módjában teljesíteni a megrendelést.

6. Megrendelés elküldése: Amennyiben Megrendelő az 1-5. pontok szerint jár el, illetve az “Küldés” címkére kattintva elküldi a megrendelést a megadott tartalom szerint, a Szolgáltatás megrendelése okirati formát ölt.

7. Fizetési kötelezettség teljesítése: Megrendelő a fizetés módja szerint – részben előzetesen, tehát a Szolgáltatás teljesítését megelőzően, részben utólag – teljesíti fizetési kötelezettségét, mellyel egyidejűleg elismeri a megrendelésében foglaltak helytállóságát. Amennyiben Megrendelő még az utalást megelőzően észrevételt tesz a megrendelésben szereplő adatok helytelenségét, pontatlanságát illetően, Szolgáltató köteles a megrendelést az észrevételnek megfelelően korrigálni, illetve a szolgáltatást aszerint teljesíteni.

8. Szolgáltatás teljesítése: Az ellentételezés kifizetését és a banki átutalás megtörténtéről szóló értesülését követően Szolgáltató intézkedik a számla kiállításáról és megküldéséről, valamint a megrendelt Szolgáltatások Megrendelő számára történő teljesítéséről.

9. Megrendelés utólagos módosítása: Amennyiben Megrendelő a megrendelés során hibás vagy pontatlan adatokat adott meg, és úgy küldte el megrendelését, illetőleg bármely okból módosítani szeretné az elküldött megrendelésében foglaltakat, úgy erre a megrendelés elküldésétől számított 14 napon belül, de legkésőbb a kifizetésig van lehetősége. A megrendelés módosítása csak írásban érvényes. 

V. A szerződés létrejötte:

1. Ha Megrendelő megrendelést küld a Weboldal vonatkozó oldalain, és Szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja, online (távollevők közötti) szolgáltatási szerződés (továbbiakban: Szerződés) jön létre a Megrendelő és a Szolgáltató között, mely alapján: 

a) a Szolgáltató a rá bízott feladat ellátására,
b) a Megrendelő a vételár megfizetésére köteles.

2. Felek kijelentik, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, melyre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. Minden olyan kérdés tekintetében, amelyre jelen ÁSZF nem terjed ki, Felek Magyarország jogát, elsősorban a 2013. évi V. törvényt, azaz a Polgári Törvénykönyvet (a továbbiakban: Ptk.), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Elker. tv.), valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályait tekintik irányadónak. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
4. A szerződés magyar nyelven jön létre, illetőleg azt a Weboldal elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Weboldal regisztrációhoz kötött használata során hozzáférhető. Annak tartalmát ily módon elolvashatja, maradéktalanul megismerheti, mentheti vagy kinyomtathatja. 

VI. A Szolgáltatás tulajdonságai

1. A Weboldalon Szolgáltató részletesen feltünteti a Szolgáltatás nevét, leírását, és adott esetben árát is. A Szolgáltatás adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, illusztrációként szerepelhetnek. A Szolgáltatás teljesítése online felületen (távkommunikációs alkalmazással), vagy személyesen történik. Ennek előzetes eldöntésére a Szolgáltató jogosult.
2. A Szolgáltatás az Elker. tv. szempontjából információs társadalommal összefüggő szolgáltatásnak minősül. 

VII. A Szolgáltatás teljesítése: 

1. A Szolgáltatás igénybevétele – a megrendelés jelen ÁSZF IV. fejezete szerinti lefolytatása mellett – jelentkezés útján valósul meg. A tanfolyam minimum létszámmal indul, mely 4 főnek felel meg. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy amennyiben a minimum létszám nem realizálódik, akkor a meghirdetett időpontot törölje, és az adott Megrendelő foglalását átfoglalja egy, a Szolgáltató számára megfelelő időpontra, vagy visszautalja Megrendelő részére az első, befizetett részletet.


2. A teljesítésre nyitva álló határidő Megrendelő fizetési kötelezettségének teljesítését követő 30 naptári nap, kivéve, ha Megrendelő akadályoztatása, egyéni preferenciái miatt a Szolgáltatást nem lehet teljesíteni a 30 naptári napos határidőn belül.

VIII. A fizetés módja: 

1. Megrendelő a fizetési kötelezettségét főszabály szerint banki átutalás útján teljesíti az alábbi feltételekkel: 

a) Szolgáltató a vételár összegét a megrendelésben megadott mennyiség szerint, valamint a jelen ÁSZF II. főpontjában rögzített bankszámlaszámra kell banki átutalással megfizetni.
b) Az átutalás kedvezményezettje: Voith Rita e.v.
c) A közleményben a következő szöveget kell megadni: “(Szolgáltatás neve), (kiválasztott tanfolyami nap)”. A (Szolgáltatás) jelzés alatt a megrendelt szolgáltatás pontos megnevezését, (kiválasztott tanfolyami nap) jelzés alatt Megrendelő által kiválasztott időpontot kell érteni. Amennyiben az utalás nem a résztvevő nevére szóló bankszámlaszámról valósul meg, hogy a közleményben el kell helyezni a résztvevő nevét is!
2. Megrendelő fizetési kötelezettsége akkor tekinthető teljesítettnek, amikor a vételár összegét a Szolgáltató fizetési számláján a Megrendelő számlavezető bankja jóváírta.
3. Szolgáltatót csak attól a naptól terheli a teljesítésre vonatkozó kötelezettsége, amikor a fizetési kötelezettség Megrendelő által teljesítésre kerül. 

IX. Elállási jog

1.A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20. § (1)-(2) bekezdések értelmében a fogyasztót (Megrendelőt) indokolás nélküli elállási jog illeti meg, melyet a megrendelés leadásától számított 14 (tizennégy) naptári napon belül, az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján gyakorolhat. Az elállásról szóló nyilatkozatot - amennyiben Megrendelő élni kíván elállási jogával - Szolgáltató levelezési címére írásban, vagy e-mail címére elektronikusan kell eljuttatni. Az elállás érvényesítésének feltétele, hogy Megrendelő az ilyen tárgyú panaszában szerepeljen az elállási jogra való egyértelmű utalás, illetve arra vonatkozó, egyértelmű szövegelemek, hogy Megrendelő miért él az elállási jogával és mit vár el ennek okán Szolgáltatótól.


2. Az 1. pontban rögzített esetben Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 (tizennégy) naptári napon belül a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon visszatéríti a Megrendelő által ellenszolgáltatásként (vételárként) megfizetett teljes összeget., vagy visszatérítése helyett Szolgáltató lehetővé teszi a foglalt időpont egyszeri átfoglalását (átütemezését) olyan dátumra, ami mind Megrendelőnek, mind Szolgáltatónak megfelel.

3. Megrendelő tudomásul veszi, hogy amennyiben a megrendelés és a lefoglalt (és visszaigazolt) tanfolyami nap közötti időintervallum 14 napnál kevesebb úgy az elállás jogával Megrendelő csak korlátozott módon élhet: az ellenszolgáltatás 2. pont szerinti visszatérítése helyett Szolgáltató lehetővé teszi a foglalt időpont egyszeri átfoglalását (átütemezését) olyan dátumra, ami mind Megrendelőnek, mind Szolgáltatónak megfelel. Amennyiben Megrendelő nem kíván élni az átfoglalás lehetőségével, vagy az átfoglalt időponton nem vesz részt, vagy attól is eláll, úgy Megrendelő nem köteles garantálni a szolgáltatás teljesítését (végső soron nem köteles újabb időpontot felajánlani), és az ellenszolgáltatás visszatérítésének kötelezettsége sem terheli.


4. Megrendelő tudomásul veszi, hogy amennyiben az elállás napja a lefoglalt (és visszaigazolt) tanfolyami naphoz képest 10 napon belül van, úgy a 2.-3. pont szerinti visszatérítési joggal nem élhet, és a IV./3 pont alapján kifizetett „ részvételi díj 50%-át, mint első részletet” a Megrendelő elveszíti.

5. A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. § (1) bek. a) pontja alapján Megrendelőt nem illeti meg a hivatkozott Korm. rendelet 20. § szerinti felmondás joga, amennyiben a Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a Szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Megrendelő (fogyasztó) kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Megrendelő tudomásul vette, hogy a Szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.


X. A kellékszavatosság: 

Kellékszavatosság (olyan szerződés esetén, amely keretében a Felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak egymás felé):


1. A Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint. Szolgáltató hibásan teljesít, ha a Szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Ugyanakkor Szolgáltató nem teljesít hibásan, ha Megrendelő a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.


2. Megrendelő kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Megrendelő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a Szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye


3. Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.


4. Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni, ugyanakkor a Szerződés teljesítésétől számított két (2) éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. A késedelmes közlésből eredő kárért Megrendelő a felelős.


5. A terméknek (Szolgáltatásnak) a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.

XI. Panasz bejelentésének módja

1. Személyes bejelentés:
Megrendelő panasz benyújtására jogosult, amennyiben kifogással él Szolgáltató teljesítését tekintve. Panaszát bejelentheti egyrészt személyesen a Szolgáltató jelen ÁSZF II. fejezetében rögzített elérhetőségei egyikén. Ekkor az Szolgáltató a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

a) a Megrendelő nevét, címét, 
b) a Szolgáltatás megnevezését, vételárát, 
c) a Megrendelés időpontját, 
d) a hiba bejelentésének időpontját,
e) a hiba leírását, 
f) a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt, 
g) a kifogás rendezésének módját. 

2. Ha a kifogás rendezésének módja a Megrendelő igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. A jegyzőkönyv másolatát a Megrendelő átadja Szolgáltató részére, az eredeti példányt pedig megtartja. 

3. Írásban történő bejelentés:
A vásárló másrészről bejelentheti panaszát a Szolgáltatónak küldött papír alapú levélben (postai úton), vagy elektronikus levélben (e-mail útján) Ebben az esetben a levélnek tartalmaznia kell:
a) a Megrendelő nevét, címét, 
b) a Szolgáltatás megnevezését, vételárát, 
c) a Megrendelés időpontját, 
d) a hiba bejelentésének időpontját,
e) a hiba leírását, 
f) a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

XII. Záró rendelkezések

1. Felek megállapodnak abban, hogy a köztük fennálló jogvitákat elsősorban békés úton próbálják rendezni.


2. Szolgáltató kijelenti, hogy jelen ÁSZF tartalmát elektronikus úton elérhetővé és megismerhetővé tette Weboldalán. Megrendelő kijelenti, hogy az ÁSZF tartalmát, szabályait és a mellékletekben foglaltakat megismerte és maradéktalanul elfogadja.


3. Jelen ÁSZF-et Szolgáltató a jogszabályoknak megfelelően, több szerződés megkötése céljából egyoldalúan, a másik fél közreműködése nélkül előre alakította ki, a Felek egyedileg nem tárgyalták meg. Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. A módosításokat Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a Weboldalon közzéteszi.


4. Megrendelő kijelenti, hogy a megrendelése során megadott adatai megfelelnek a valóságnak. Megrendelő vállalja, hogy az azokban bekövetkezett változást – amennyiben az befolyásolja a Szerződés teljesítését – haladéktalanul Szolgáltató tudomására hozza.


5. Megrendelő a Weboldal ügyfélszolgálatán élhet panasszal, melyet Szolgáltató köteles kezelni.


6. Felek megállapodnak abban, hogy a Szerződés, valamint a Felek által egymáshoz eljuttatott adatok és dokumentumok a lehető legnagyobb mértékben bizalmasak, és annak is kell maradniuk. Felek kijelentik, hogy a Szerződésben foglalt kötelezettségeik teljesítése során tudomásukra jutó valamennyi információt és adatot bizalmasan kezelnek.


7. Megrendelő jelen ÁSZF elfogadásával hozzájárul, hogy Szolgáltató a Szerződés megtörténtének tényét referenciaként felhasználja és Megrendelő Szolgáltatással, Szolgáltatóval, a Szolgáltatással vagy a Weboldallal kapcsolatos véleményét, álláspontját, ajánlását a referenciái között név nélkül feltüntesse. A Megrendelő a jelen ÁSZF elfogadásával kijelenti, hogy jelen ÁSZF megfelel a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 11. § (1) bekezdésében előírt tájékoztatásnak, illetőleg beleegyezik, hogy azt Megrendelő vele jelen tartós adathordozón közölje.


8. Az Elker. tv. 13/A. § (1) és (2) bekezdésének megfelelően Szolgáltató az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezelheti az igénybe vevő azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat és lakcímet. A szolgáltató az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződésből származó díjak számlázása céljából kezelheti az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos természetes személyazonosító adatokat, lakcímet, valamint a szolgáltatás igénybevételének időpontjára, időtartamára és helyére vonatkozó adatokat. Ezen túlmenően Szolgáltató - a szolgáltatás nyújtása céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek. A szolgáltatónak az egyéb feltételek azonossága esetén úgy kell megválasztania és minden esetben oly módon kell üzemeltetnie az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtása során alkalmazott eszközöket, hogy személyes adatok kezelésére csak akkor kerüljön sor, ha ez a szolgáltatás nyújtásához és az e törvényben meghatározott egyéb célok teljesüléséhez feltétlenül szükséges, azonban ebben az esetben is csak a szükséges mértékben és ideig.


9. A jelen ÁSZF szerinti Szerződés teljesítésével létrejövő adatkezelések szabályairól, valamint céljukról, jogalapjukról, időtartamukról, forrásukról szóló tájékoztatásról Szolgáltató Weboldalán elhelyezett Adatkezelési Tájékoztató szolgál.
10. A jelen ÁSZF elfogadásával Megrendelő elismeri, hogy megismerte, illetve a vele és a Szolgáltató között fennálló jogviszonyra irányadónak tekinti a Szolgáltató Weboldalán elérhető „Jogi nyilatkozatot”, egyben tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás nem helyettesíti a megfelelő és személyre szabott orvosi kezeléseket. Megrendelő továbbá tudomásul veszi, hogy a tanfolyamokról kép és hangfelvétel készítése részéről nem megengedett, illetve a Megrendelő az igénybe vett Szolgáltatás teljesítése során megismert módszer gyakorlatait nem jogosult másoknak oktatni. Jelen ÁSZF elfogadásával Megrendelő tudomásul veszi, hogy Szolgáltató szolgáltatása (tanfolyam) nem oktató képzés, nem jogosít fel az Aviva Módzser oktatására, továbbá az Aviva Módszer és Logó védjegy oltalom alatt áll. Megrendelő jelen ÁSZF elfogadásával elismeri és vállalja, hogy az Aviva Módszert csak saját felelősségre, illetve orvosi javaslatra és kizárólag személyes használatra tanulja meg.